Kesän PETANKKI-harjoitukset
alkavat maanantaina 8.6.2026 klo 15 Beckerin koulun kentällä.
Tervetuloa mukaan pelaamaan!
____________________________________________________________________________________
Lintutorniretki SUUROLAAN 19.5.2026
Kimppakyydeillä lähdettiin Kunnantalon viereiseltä parkkipaikalta klo 10. Paikalle tuli 11 henkilöä. Päivä oli hieman sateinen, mutta se ei estänyt lintujen bongausta tornista.
Kodassa nautittiin jutustelusta, kahvista kahvileipineen sekä grillatuista makkaroista.
_____________________________________________________________________________________
Uimahallireissu
Yhdistyksen järjestämään uimahalliretkeen Pieksämäen uimahalliin tiistaina 21.4.2026 osallistui 12 jäsentä. Rentouttavan uimisen, ja vesijumpan jälkeen nautimme Uimahallin kahviossa kahvit suolaisen tai makean kahvileivän kera.
_______________________________________________________________________________________
Yhdistyksen kevään ULKOILUPÄIVÄ pidettiin keskiviikkona 29.4.2026 klo 11:00 – 13:00 Hiihtomajan pihalla, osoitteessa Hiihtäjäntie 12.
Ohjelmassa oli kuntoilua ja yhdessäoloa. Saimme nauttia myös kahvi- ja makkaratarjoilusta.
Mukana oli noin 50 henkeä.
_______________________________________________________________________________________
Kevään pilkkikilpailut järjestettiin 11.3.2026. Niiden tulokset sekä kuvia löytyvät kuvagalleriasta.
______________________________________________________________________________________
KUNTOSALI
Yhdistyksen kuntosalivuorot Kunnantalon kuntosalilla alkavat taas torstaina 8.1.2026. Kuntosalivuoron aika on keskiviikkoisin klo 13:00 – 14:00 ja torstaisin klo 13:30 – 15:00. Torstaisin paikalla on myös ohjaaja.
________________________________________________________________________________________
BOCCIA
Yhdistyksen bocciavuorot jatkuvat taas perjantaisin Beckerin koulun liikuntasalissa 9.1.2026. Vuorot on klo 14:30 – 16:00.
________________________________________________________________________________________
SAUVAKÄVELY
Yhdistyksen sauvakävelyretket patikoidaan joulutauon jälkeen maanantaisin alkaen 19.1.2026 klo 9:00. Kävelylle lähdetään kunnantalon viereiseltä pysäkiltä, eli entisen kukkakaupan viereltä. Reitti vaihtelee kelin yms. mukaan. Niistä ilmoitetaan tarkemmin aina tällä sivulla.